Általános Szerződési Feltételek

Hatályos: 2024. november 20-tól

1. Alapvető rendelkezések


1.1. Bevezetés

A jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) szabályozzák az Indawood (helyszín: 3235 Mátraszentimre, Petőfi Sándor utca 2/2; továbbiakban: Apartmanház) szállásfoglalási folyamatait, az esetleges lemondás szabályait, valamint az Apartmanház és a vendég (továbbiakban: Vendég) közötti jogviszonyt. Az ÁSZF tartalmazza a panaszkezelés módját is.


1.2. Jogszabályi háttér

Az ÁSZF-re és az abból fakadó jogviszonyokra kizárólag a magyar jog az irányadó. Az ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) és a vonatkozó magyar jogszabályok rendelkezései az irányadók.


1.3. Az ÁSZF elérhetősége és módosítása

A jelen ÁSZF az Indawood hivatalos weboldalán (www.indawood.hu) érhető el. Az ÁSZF módosítása esetén a frissített változat 15 nappal a hatályba lépés előtt kerül publikálásra, és kizárólag a hatályba lépést követően érkező foglalásokra alkalmazható.


1.4. Szolgáltató adatai

  • Apartmanház neve: Indawood
  • Székhely: 3235 Mátraszentimre, Petőfi Sándor utca 2/2
  • E-mail cím: info@indawood.hu
  • Telefonszám: +36 70 612 8680
  • Adószám: 13494821-2-10
  • Üzemeltető neve: Inda Mátra Kft.
  • Cégjegyzékszám: 10-09-037340


1.5. Fogalmak

  • Vendég: A szállást foglaló természetes vagy jogi személy.
  • Foglaló: A foglalás véglegesítése érdekében előre fizetett összeg (a teljes szállásdíj 50%-a).
  • Apartmanház: Az Indawood, mint szállásadó.

 

2. A foglalás és a szolgáltatási szerződés létrejötte

 

2.1. Foglalás menete

A foglalás a www.indawood.hu oldalon keresztül történik. A Vendég a foglaláshoz szükséges adatok megadását követően foglalási szándékát az online felületen véglegesíti. A foglalás érvényességéhez a foglaló összege azonnal, bankkártyával, vagy 3 munkanapon belül banki átutalással megfizetendő. A foglalás akkor tekinthető véglegesnek, ha a foglaló összege az Apartmanház bankszámláján jóváírásra került.


2.2. Foglalás visszaigazolása

Az Apartmanház a foglalásról visszaigazoló e-mailt küld. Amennyiben a visszaigazolás 48 órán belül nem érkezik meg, a Vendég mentesül a foglalási kötelezettség alól.


2.3. Lemondási feltételek

  • Szállás elfoglalása (érkezés) előtti 30 napon túli lemondás esetén: A foglaló teljes összege visszafizetésre kerül.
  • Szállás elfoglalása (érkezés) előtti 30 napon belüli lemondás esetén: A foglaló nem visszatéríthető.

 

2.4. Módosítás

  • A foglalás időpontjának módosítása lehetséges a szabad kapacitás függvényében, a tervezett érkezési időpont előtt legalább 14 nappal történő írásos kérvénnyel.
  • Módosítás során a lemondási feltételek nem változnak és az első (eredeti) lefoglalt időszak a mérvadó. Tehát a foglaló a módosított foglalás időpontjának lemondása esetén nem visszatéríthető, amennyiben a módosítás az érkezési időpont előtt 30 napon belül történik.

 

2.5. A szolgáltatás ára

Az Apartmanra vonatkozóan megjelenített árak minden esetben forintban értendők. Az árak bruttó árak, vagyis törvényben előírt áfát tartalmazzák. Az árak nem tartalmazzák az ún. idegenforgalmi adót (IFA).

Az árak a foglalás időszakától függően változhatnak. Az Apartmanház az alábbi 3 foglalási időszakot határozza meg:

  • Hétvégi, 
  • Hétköznapi és
  • Kiemelt időszak.


Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Az Apartmanház teljes körűen tájékoztatja a Vendéget az akcióról és annak pontos időtartamáról.  Akciós árak esetében az akció egy meghatározott ideig tart.

A honlapon feltüntetett árak tartalmazzák az Apartmannal kapcsolatos valamennyi költséget, így a közüzemi (víz, villany) fogyasztás költségét, légkondicionáló használatát, az Apartman használatának a benne található felszerelés és berendezési tárgyakkal együtt, közös használatú terek használatának jogát, a végtakarítás költségét, ágynemű és törölközőt és a tartózkodás ideje alatt a dézsa használatát. 

Az elektromos kerékpárok bérlése és extra szolgáltatások (pl. dézsa felfűtése, grillezéshez, dézsához tűzifa, korábbi érkezés, későbbi távozás) felár ellenében vehetők igénybe.

Amennyiben Apartman minden gondossága és körültekintése ellenére hibás ár kerül feltüntetésre a honlapon, akkor Apartman nem köteles az Apartmant hibás áron értékesíteni.

Ilyen esetben Apartman a Vendégnek felajánlja a helyes és tényleges áron történő teljesítést, amelynek ismeretében Vendég elállhat foglalási szándékától.

Hibás árnak minősül különösen, de nem kizárólagosan:

  • nyilvánvalóan téves, irreális ár, ami az érintett szolgáltatás közismert, általánosan elfogadott árától jelentősen eltér;
  • esetleg rendszerhiba miatt megjelenő „0” Ft-os vagy „1” Ft-os ár;
  • egyéb feltűnő értékaránytalanságot mutató ár.


Az adatbeviteli hibákból, téves, hibás stb. árfeltüntetésből eredő felelősségét a jogszabályok által megengedett legteljesebb mértékben Apartman kizárja.

 

2.6. Fizetési módok

Az Apartmanház a foglalás teljes összegét a tartózkodás egészére számítva és a foglaló összegét feltünteti a Vendég számára küldött írásos visszaigazoláson, megjelölve a fizetési határidőket és a banki átutaláshoz szükséges adatokat, amennyiben a Vendég a foglaló összegét a foglalási folyamat során nem teljesítette bankkártyás fizetéssel. 

A fizetési módok kizárólag az alábbiak lehetnek:

  • Bankkártyás fizetéssel, vagy 
  • banki átutalással az Apartmanház OTP banknál vezetett 11701011-21460296 számlaszámra. 
    • A közlemény rovatban fel kell tüntetni a foglalás azonosítóját/Vendég nevét, foglalási időszakot. 
    • Amennyiben a foglalás azonosítója nem vagy hibásan kerül megadásra, az Apartmanház a fizetést nem tudja azonosítani, és a szolgáltatási szerződést nem fogja teljesíteni. 


A foglalás díját előre utalni szükséges, a fennmaradó összeget az IFA-val együtt legkésőbb az érkezés előtt 3 munkanappal szükséges teljesíteni. 

Banki utalás esetén az összeg teljesítésének napja azon nap, amelykor az Apartmanház számlájára az összeg jóváírásra kerül.

Bármilyen fizetési mód választása esetén, a fizetés során beírt adatokat az Apartmanház nem tárolja, azokat az adott fizetéskezelő cég kezeli és a pénzügyi szolgáltató adatvédelmi rendelkezései vonatkoznak ezekre az adatokra, illetve pénzügyi szolgáltató eltérő adatvédelmi rendelkezései lépnek érvényben. Az Apartmanház nem zárol semmilyen pénzösszeget, a zárolást, illetve annak feloldását kizárólag a Vendég kártyakibocsátó pénzintézete végzi.

A fizetésért az Apartmanház külön díjat nem számít fel, vagyis az ingyenes. Ugyanakkor a fizetéskezelő cég a fizetésért saját szerződési feltételei szerint díjat számolhat fel.

Az Apartmanház – a Vendég egyidejű értesítése mellett jogkövetkezmények nélkül – törölheti a Vendég foglalását, az alábbi esetekben:

  • amennyiben a Vendég átutalást jelölt meg, és a kártyát kibocsátó pénzintézet a tranzakciót nem engedélyezi vagy azon határidőben nem érkezik meg;
  • ha Vendég által megadott adatok nem fedik a valóságot, nem teljes körűek, vagy nem teszik lehetővé a szolgáltatás teljesítés.

 

2.7. Számlázás


Előlegszámla

A Vendég a foglalás során megadott adatok alapján, bankkártyás fizetés esetén a foglalóról elektronikus előlegszámlát kap a regisztráció során megadott e-mail címére. Banki átutalás választása esetén az előlegszámla/díjbekérő eképpen kerül kiállításra és annak megfizetése a foglalás véglegesítéséhez 3 munkanapon belül esedékessé válik.


Végszámla

A végszámla az érkezés napja előtt 2 vagy 3 munkanappal kerül kiállításra. A végszámla tartalmazza a Vendég által lefoglalt tételeket, a szállásdíj fennmaradó részét, illetve az idegenforgalmi adót. Az Apartmanház a végszámlát az online check-in alkalmával megadott adatok alapján állítja ki a Vendég részére.

Amennyiben az Apartmanház foglalási rendszerében az online check-in során megadott a létszám rögzítésre került, és a rendszer ez alapján automatikusan kiállítja a végszámlát, az azon szereplő IFA összegét utólagosan módosítani az Apartmanház nem köteles, tehát a Vendég által rögzített létszámnak megfelelő IFA kerül felszámításra.

Foglalásonként csak egy számlát van mód kiállítani, a foglalásokat nem lehet számlázási célból több részre osztani.

Az Apartmanház által kiállított elektronikus számla egy adóigazgatási azonosításra alkalmas, a számviteli és ÁFA törvények által szabályozott elektronikus úton kibocsátott számviteli bizonylat.

A végszámla kifizetését követően a Vendég a számlázási adatokat nem módosíthatja.

A Vendég e-mail felületének beállításai, illetve az e-mail az Apartmanház szabályai alapján előfordulhat, hogy a számlát tartalmazó e-mail nem a beérkező levelekbe, hanem a „Spam” (levélszemét) mappába kerül, ezért amennyiben a vásárlást követően nem kapja a számlát, a Vendég haladéktalanul jelezze, illetve ezen “Spam” mappát szíveskedjen ellenőrizni.


3. Panaszkezelés

A Vendég a szolgáltatással kapcsolatos panaszát az alábbi elérhetőségeken teheti meg:

  • E-mail: info@indawood.hu
  • Postai cím: 3235 Mátraszentimre, Petőfi Sándor utca 2/2

Az Apartmanház a panaszokat 30 napon belül kivizsgálja, és érdemi választ ad.

 

4. Egyéb rendelkezések

  • A szálláshelyet kizárólag rendeltetésszerű használatra lehet igénybe venni.
  • az Apartmanház területén zajos, nagy létszámú rendezvény nem engedélyezett.
  • A Házirend megszegése a szálláshely azonnali elhagyását vonhatja maga után.

 

Házirend és további információk: www.indawood.hu/hazirend